fredag 27 augusti 2010

Livet è gött.

Vaknade med smil på läpparna..Hilma laddad inför sitt första mellanstadiedisco. Hon cyklade väg till skolan och jag tog en sväng i skogen utan cykel denna gången.Lotta ligger och är dålig..förkylning troligtvis.
Efter min runda i skogen så låg jag och läste i Svensk Golf att Golfstore hade rea, Borås gk har ju golfstore så jag stack upp dit och fyndade en GALVIN GREEN jacka. Den è skitsnygg tycker jag.
Och så fick jag reda på igår, att som vinnare av kommungolfen så fick jag en plats i laget (sponsorgolfen) ska bli riktigt kul.
Och  ni som skall spela KM i morgon lycka till och måtte vädrets gudar vara med er. Själv så ska jag ner och fira morsan med grill och dyligt..kanske nån pilsner. Nä nu skall jag snart cykla till jobbet..ha det gött HEPP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar