lördag 28 augusti 2010

Lerkil

Vaknade idag med ett lite mindre flin.. men det stoppade mig inte  från att ge mig ut på en runda  på 9,3 km jag gick visserligen den mesta tiden men va fan jag kom ut. Efter frukost gav vi o´ss iväg mot KBA kungsmässan. Hilma behövde nya jeans..vilket medförde att vi fick inte med oss ett enda par hem ..men en massa annat så tösen var nöjd.
Jag och min bror bankade iväg lite hitte bollar hemma hos morsan..det finns hopp om att han skall börja igen..han tog kortet nån gång på 80 -talet. men han träffa bollen större delen av gångerna. men vi hade en trevlig grillkväll med god öl och välgrillat kött , jag var grillmaster som vanligt..och alla var lyriska....typ
Jag och sockret hos mamma i lerkil
Brorsan Björn med sin minste Henke

2 kommentarer:

  1. Från Lerkil har jag många härliga minnen! Hälsa Bittan! Kram

    SvaraRadera
  2. plitar ner kommentar!! mohahaha

    SvaraRadera