torsdag 26 augusti 2010

hofgårdens gk

Ja efter det myckna regnandet så fick vi söka os till andra marker, vi tog oss till Hofgården och det var inget som vi ångrade...fan va banan va bra. Jag pratade med en barnarbetare och han ursäktade sig nästan för att det var så blött ???!. Jag förklarade att våran bana var ett träsk.. så sämre än det kan det ju inte bli.
Jag och Zigge spelade matchspel och vi delade.Jag spelade bra första nio och Zigge sista nio. Men det var inget lysande spel. Poängmässigt så va det inget att skriva om ..så det gör jag inte. Jag har inte varit där sen omläggningen blev klar och nu var den det..och det blev skitbra.
Zigge tränar puttning efter rundan.
Rekomenderas utan tvekan.
Första hålets tee

1 kommentar:

  1. Åkte förbi golfbanan på Ven den kan jag (nog) rekommendera, såg fin ut ialla fall./Malin

    SvaraRadera