tisdag 31 augusti 2010

Det è mycke nu...

Det har inte blivit så mycke golf....Skoja bara. Måndags blev det en runda på nian med Katarina och Hasse Hasse tog hem det och det bådar gott för våran helg och vår tävling i Malmö på torsdag.Idag spelade jag och Zigge på Ätradalens gk 20p första nio men tyvärr bara 16p sista nio..4 ettor och ett sträck..2 birdies..så jag är nöjd..
Jag var oxå på GeKås och inhandlade kläder till Portugal och ett par brallor som skall andvändas till helgen..det kommer att bli ett par snygga plusfours när jag är klar med dem..Skall bara försöka att hitta ett par matchande knästrumpor och det kan ju bli lite knepigt om jag har otur.
Lotta börjar väl bli lite bättre, vi tog en promenad i em. Efter Hilmas ridning..hon är duktig måste jag säga.
Ha det gött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar