onsdag 25 augusti 2010

aqua

Detta är ju helt osannolikt, hur mycket vatten finns det egentligen. Man kan bli deprimerad för mindre.Ingen golf :-( men jag tog cykeln idag och tog mig ut i skogen skulle ta ksk´s milspår men det gick inte att komma runt så jag fick vända och ta 7:an istället..och jag tog av på att ställe som gjorde att jag fick nästan bära och dra cykeln. Men jag  kom ut på spåret igen efter några svordomar och en liten vurpa. Man måste ju "ladda" inför multisportsdebuten som jag och brorsan skall ställa upp i. Kan nog bli en "intressant" upplevelse. Vi ska paddla ,springa och cykla...jag hoppas att det har slutat regna innan dess....annars blir det väl paddling hela vägen.
När man tittar ut genom fönstret så onskar man att det var den 22 sept  för då åker vi till portugal 28-30 grader varmt enligt yr..va gött det ska bli.

2 kommentarer:

  1. Lugn, om en vecka är ni ju här på den rätta sidan. Inte lika mycket vatten kvar i molnen när de passerat er! /Maria

    SvaraRadera
  2. Det låter ju skitbra..att det inte regnar. Men du har missförstått vilken sida ni bor på.

    SvaraRadera