torsdag 2 september 2010

Nu var det mörkt när jag gick upp...

04:00  Rriiiing Alarmet på klockan satte igång och jag fattade först ingenting. Men så kom jag på att det var dags att gå upp för vi skulle på golftävling i Malmö..fan va mörkt det va ute. Min gode vän och vapendragare Daniel kom och hämtade mig och så for vi till den andre vännen och vapendragaren Hasse. Pigga och raska begav vi oss ner mot skåneland.Taggade och med gott humör tog vi oss i mörkret söderut. Vi hade vissa problem med att hitta trots gps men det gjorde inget vi kom fram i god tid ......07:45 ..vi skulle slå ut 08:00 på hål 13 så ingen rast ingen uppvärming.Ryckte till oss scorekort och startkit och gick mot det trettonde hålet..det var en bit att gå. Väl framme hann Daniel pissa och sen var det bara att slå ut.Började bra och fortsatte väl helt godkänt. Vi landade på 69 netto..det var en typ av scramble som jag de andra inte hade spela förut...Vi skulle använda 3 av Hasses utslag och 6 av Daniels utslag och 9 av mina.. så det gav en ytterligare dimension till det hela.
Detta var en skitkul dag som Daniel och hans kolleger på Docuwear och Docusyd hade anordnat.
På bilden är mina vapendragare redo att slå på vårat första hål 13:e.
Så lunkar vi så småningom.

Hit skall du slå....

auuo naj du messa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar