lördag 14 augusti 2010

Singellivet och den chilenska massakern

Ok..nu är man singel igen...hcp alltså. Efter mitt dålige KM där jag kom upp i hcp 10 så rättade jag till det idag. Med hjälp av min väl fungerande Taylormade driver.Det enda hålet som jag riktigt dabbade mig var 12:an 7 i 0ch 13:de 5 i Och detta hände när jag och Daniel L massakrerade Ville och Antonio med
19 !!! - 5. Men all heder åt Antonio han gick 3 över par sista nio men 58 första nio så det räckte inte.
Och idag slog jag i en hio...nästan. Nu vet jag att det finns inga nästan hio men det var förjävla nära..7cm från hål och 2cm förbi...jag höll på att få ett slaganfall.Nog om det .
Kollade tv igår och fick se när Bubba W bankade iväg en sw 145 m det är ju sjukt. Fan vad jag led med Stenson.
Imorgon skall jag och Karla P tävla och det skall bli skitkul.

1 kommentar: