söndag 15 augusti 2010

Parelle

Idag så va det tävlingsdags,vaknade med lite huvudvärk pga av att jag satt uppe rätt länge och kollade golfen,men med havregrynsgröt i magen och en  kaffe släppte det och jag  inväntade  Daniel. Väl på plats så kom vi överens om (jag och min spelpartner Karla) att rangen är övereklamerad. och begav oss ner till första tee. Efter några välriktade puttar så kände vi oss redo. Sedan spelade vi rätt bar ända till 9:an där vi streckade. och sedan ortsatte vi att spela hyfsat ända till vi streckade 18:e. Vi hade nån koppsnurr och en klar birdie chans som vi brände. Men vi fick ihop 36 p och landade på 3:plats. jag vann "å de toalett" och nån "kroppsskrubb". Så nu kan jag både bli ren och lukta gott.
Vi hade gott sällskap i bollen, Daniel och Erika samt Marcus och Tina.
Jag och Karla kom överens om att vi skall nog göra detta igen, för det gick ju rätt bra.
Och jag måste tacka Karla för proV1:orna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar