lördag 11 september 2010

valtider

Jag tycker att det är förvirrande med alla vallöften som studsar genom etern.(så hette det förr). Men jag är glad att 11;e timmen finns så man får lite saklig information om hur läget är inom de olika "klubbarna".
Lite golf blev det idag, har inte spelat sen septemberslaget på Skeppet...och det var inget att skriva hem om..Zigge slakta mig..men som tur vad så började regna mer än vad vi  villiga att acceptera..så vi gick hem efter 12 hål..då hade han 5 upp på mig...fan  att han köpte ny putter..den ska jag bryta av.eller smälta ner och göra sänke av och sälja till nån tokig sportfiskare.
Nu är det snart dags för mig och bror min att göra debut på multisportens arena..hihihi fan vet hur det ska gå...tidsmässigt och humörmässigt(è det ett ord)
Men va fan vi vinner nog...om brorsan jagar livet ur mig på löpningen..paddling och cykling fixar jag utan hjälp. Ha en go fortsättning på vad ni än gör..det ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar