lördag 21 augusti 2010

Kräftskiva

Nu har vi varit på kräftskiva i skephult..jag körde så det blev ingen snapps för mig.Men det var kul ändå vi garvade åt sebben och Sara dom köpte en bil utan att veta vad det var för nått..men sen fick dom veta vad det va för märke...en golf och då dalade intresset markant. Gänget sitter nog fortfarande och partajar tror jag. Sebben är väl uppe och torrkör Rikards amerikanare.
Det blev lite golf idag med ,en sväng till Kindsgk.jag och Zigge och Tommy. Dom första nio hålen gick bra men sen kunde jag inte hålla ihop det.Fan va trött man blir.Men en "tröst è väl att det var inte bara jag som spelade dåligt..typ. Imorgon blir det in till GBG för lotta skall springa midnattsloppet och vi ska med och heja på. Hoppas på bättre väder för alla som skall springa.
Nu skall hälla upp en Single Malt.......gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar