måndag 16 augusti 2010

Fooore era kanottjuvar

Det blev en runda idag iallafall. det gick väl sådär 32p men jag gick mest och tänkte på dom ungj-larna som snott vår kanadensare uppe vid hedgärdessjön..mitt på dan och den var låst..fan va sur man blir. Men svägerskan tog ett reg nr på en moped som jag kollade upp. dit ringde jag och pratade med en kille som skulle Höra med sin syster för det var tydligen hennes moppe. Jag sa till honom att kanoten skulle vara på plats imorgon annars så ringer till deras farsa..vi får väl se hur det går imorgon.
Tillbaka till golfämnet, Marcus slog en 68 idag och det var skitkul det bådar gott inför den kommande bataljen på Skepptuna. det skall bli riktigt kul att komma dit upp igen..vi hade ju gör skoj förra gången även jag inte fick så mycket sömn som jag hade behövt pga min rumskompis snarkade som en blåval med polyper. Så ett annatrum eller en annan rumskompis tack.

2 kommentarer:

  1. hoppas den ligger på plats idag då

    SvaraRadera
  2. Som sagt rekomenderas öronproppar... Alternativt finns det ju alltid en höskulle... Det blir nog lite trängre i år pga hemflyttade ungar men som sagt; finns det hjärterum...
    /Maria

    SvaraRadera